مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-22سياسي

علوم شناختی و رفتارسازی در رسانه| خطر تبدیل «ما» به «من»های غیرمتصل توسط رسانه ها


یکی از کارهایی که رسانه در حوزه شناختی و در خصوص رفتارسازی انجام می دهد، تبدیل ما به من و تبدیل من به جزایر غیرقابل متصل است و این یکی از خطرناک ترین رفتارسازی هایی است که در دنیا شکل می گیرد.

- خبرگزاری فارس - گروه رادیو و تلویزیون: برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه با هدف معرفی و آگاهی بخشی علوم شناختی در قالب نبردها، دیپلماسی و نهایتا جنگ های شناختی هم در قالب های صلح مبتنی بر علوم شناختی و هم در قالب فضای عمومی عملکرد در چارچوب علوم شناختی در بستر رسانه به روی آنتن رادیو گفت وگو رفته است.

این میزگرد که با همکاری خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو به روی آنتن می رود، با استفاده از تکنیک های علوم شناختی به گفتمان سازی بر مبنای تکنیک ها و شگردهای رسانه ای در حوزه شناختی می پردازد.

در قسمت سوم از فصل چهارم برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه ، معصومه نصیری به عنوان کارشناس مجری با علیرضا داودی (کارشناس رسانه و علوم شناختی) و مهندس محمد قنبری (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) به بحث درباره علوم شناختی و رفتارسازی در ساحت رسانه پرداختند.

علوم شناختی چگونه منجر به رفتارسازی می شود و با چه ساحت هایی می تواند رفتاری را بسازد و تثبیت کند یا یک رفتاری را تضعیف کند یا اساساً یک استحاله جدی در حوزه رفتار ایجاد نماید؟ قنبری: اگر واژه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم شناختی و رفتارسازی در رسانه| خطر تبدیل «ما» به «من»های غیرمتصل توسط رسانه ها

علوم شناختی و رفتارسازی در رسانه| خطر تبدیل «ما» به «من»های غیرمتصل توسط رسانه ها